Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-21, 15:48   #33
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Takk, alle sammen!



Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Håper dere kommer til å bruke den til mer enn turer i nærmiljøet, det er ikke noe problem å kjøre halvlange turer altså. Veldig lange turer, da må en være innstilt på å lade, og det kan ta tid, særlig på vinteren. Og det kan være ødelagte ladestasjoner eller kø. Men jeg har blitt så vant til det at det gjør meg ingenting, det er en del av den prisen jeg betaler. Men slipper å tenne på en vill mengde hundrelapper per uke i bensintanken. (Nå er ikke hurtiglading superbillig heller, men til hverdags har du jo full tank fra stikkontakten hjemme)

Ja, den kommer helt sikkert til å bli brukt på litt lengre turer også, når vi blir vant til å kjøre elbil Kanskje spesielt Eldste, da hun nok kommer til å farte litt. Takk for tips og råd


Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Hvis jeg er på jobb og lader så kan jeg sjekke hvor mye av batteriet som er ladet fra kontorplassen. Jeg kan skru av lading og deretter starte (så lenge bilen er koblet til strøm). Jeg kan også skru på oppvarming av bilen på vinteren Jeg har gammel Leaf, 2015, og tror du kan gjøre mer med en 2018-modell.

Gratulerer med ny bil!

Takk! Ja, siden vi bor i borettslag og ikke har bilen rett utenfor, så skjønte vi at app var greia. Veldig kjekt å kunne administrere bilen fra mobilen

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat