Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-21, 13:03   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I Oslo uten bil, hva er de ulike alternativene?

Jeg ser at vi har stående noen bilkollektivbiler rett nedi svingen. Det er jo praktisk.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er man da garantert at den står der når man er ferdig? Eller kan noen andre ha tatt den i mellomtiden?

Jeg har venner av meg som bruker bybil mye. De reiser på Ikea, og blir like sure hver gang de kommer ut og bilen er borte. (Og så banner de litt, før det viser seg å stå en annen bil på parkeringsplassen som de kan "ta".)

Ja, jeg forsto det sånn, siden man ikke kan avslutte turen utenfor sonen. Men det skal man ikke kunne på IKEA, heller tror jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat