Tråd: Stressa 2019
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-19, 08:56   #33
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.156
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stressa 2019

Jeg er åpenbart ikke helt i målgruppa for jeg skjønner ikke helt hva de stresser med heller jeg så. Sannsynligvis har jeg lavere forventninger til meg selv/familien og jeg får tid til det jeg vil. Ja, kanskje jeg har oversikt over alt som MÅ gjøres i en hverdag (eks kjøpe bursdagsgave, hente medisiner, fikse et liggeunderlag) - men jeg har null problemer med å delegere det til husets andre medlemmer (mann, store barn) + at vi har aldri hatt noe særlig utsvevende barnefritt liv så det er utrolig hva man kan få til etter barna har lagt seg. Hvile f.eks. Ikke stresse i alle fall. Men vi har ikke noe familie som kan avlaste oss heller, hverken ved «klarer ikke ha barna alene» (noe merkelig tanke), eller ved reelle behov for barnevakt. Nå som ungene er større så kan de eldste passe den yngste, men når vi kun hadde de to eldste så var vi på en måte stuck, noe som jo er helt greit.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat