Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-19, 07:00   #24
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.781
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ærlig er du når butikken gjør feil?

Hvis jeg oppdager det, så sier jeg i fra. Jeg tenker at det handler om en grunnleggende ærlighet, og at jeg ikke bevisst skal profittere på andres feil. Jeg har (flere ganger) opplevd at butikkansatte har takket meg, når jeg har gjort dem oppmerksom på større feil. Og jeg vet at noen butikker, som sliter med større svinn i kassabeholdningen, holder de ansatte ansvarlige for innholdet i sine kasser.

Da jeg var student jobbet jeg et sted hvor differ på mer enn 200 kroner ble trukket fra lønnen vår. Jeg har egentlig aldri tenkt over om det egentlig var lov, og i etterkant tror jeg de manglet rettslig grunnlag for trekket, men det var likevel nok til at svinnet ble MYE mindre enn det var i en periode. (Kassa mi stemte stort sett alltid +/- noen kroner innimellom, så jeg syns ordningen var uproblematisk).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat