Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-18, 14:50   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Jeg har en tynn, asymmetrisk poncho (som egentlig vel er et sjal som er sydd sammen?) i kashmir som jeg bruker ganske mye. Det er i stedet for jakke eller sjal når jeg f.eks. skal ut og fly eller på møter der det er varmt ute og AC for fullt inne. Lettere å rulle sammen og stappe i vesken enn jakke, og krøller ikke.

Hvis du skal bære skulderveske, trenger du den typen jeg har, som er kort på den ene siden.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat