Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-09, 14:25   #24
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Naxos

Ellers er Korfu en veldig fin og frodig øy.

Som ex-reiseleder på Korfu og etter å ha vært på rundt 30 greske øyer, så kan jeg med sikkerhet si at Korfu ikke på noen måte er den første øyen jeg ville valgt dersom jeg skulle reise til Hellas. Strendene er ok, men kanskje av de dårligste jeg har vært på. Kultur er mangelvare og den er heller ikke spesielt gresk hva angår mat, arkitektur osv (pga. nærheten til Italia).

Naxos er nydelig, med kanskje noen av Hellas' flotteste strender. Man bør alllikevel være obs på at det ikke er flyplass på Naxos og at man derfor må komme seg dit med båt fra Santorini eller Athen...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat