Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-23, 10:41   #23
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva oppbevarer du i bod som ikke får plass i garderober?

Jeg har en uisolert bod ved inngangspartiet og så lagrer jeg noe under en innbygd trapp. Prøver å være minimalistisk, men hadde ikke klart meg uten bodplass.

Under trappa har jeg bildekk, en spark, gressklippere, ved og sykkel jeg bruker daglig.

I boden har jeg tørrvarer, ekstra drikke (tas inn på vinter), kjøkkenredskaper som brukes sjelden, ekstra madrass, klær utenfor sesong, julepynt, juletre, en fryser, verktøy, plastbeger til frysing og bærplukk, treningssykkel, 4 par ski, skisko, skøyter, telt, soveposer, turutstyr, balkongflagg, spade, blomsterjord, malingsrester, en arvet kiste, ekstra stoler og krakker.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat