Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-21, 08:02   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Duftpinner»

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg fikk en slik grønn sak fra Rituals i julekalenderen, og opplever det samme; at det lukter lite. Jeg merker imidlertid mer markant lukt når jeg kommer inn i rommet etter å ha vært ute av huset en stund, så man venner seg sikkert til lukta. Jeg foretrekker for øvrig en svak, diskret og nokså behagelig lukt framfor Wonderbaum-aktig os over hele huset, som enkelte av disse duftpinnene og -lysene har en tendens til å frambringe. Jeg synes denne fra Rituals lukter nokså godt.

Er enig i det. Og ja, den grønne lukter godt. Er glad det var den hun fikk, for jeg fikser ikke de andre fargene fra Rituals...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat