Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-19, 14:50   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 40-årsdag og bryllupsdag

Så bra det ble en fin feiring! Bobler og blomster er veldig fint. (personlig liker jeg ikke noen form for musserende vin, men jeg synes ikke det er brysomt å få det heller, det kan gis videre, eller settes fram når vi har venner på besøk som liker sånt, som et alternativ til rødvin eller øl, som jeg selv foretrekker).

I slike tilfeller, hvor det er aktuelt med en liten tilleggsgave, gir vi alltid rørte jordbær fra hjemgården til mannen, som kommer fra en bygd som er kjent for jordbærproduksjon. Det har vi alltid i fryseren, i passende porsjoner, så gir vi det i en liten glasskrukke av noe slag, som jeg bare kjøper på Clas Ohlsson, Nille eller lignende. Håper ikke folk hater det, eller synes det er veldig plagsomt.

Når det gjelder hvor mye penger jeg hadde gitt, så kommer det veldig an på hvem det er, og hvor nært forhold vi har til dem. Som med gaver ellers.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat