Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-14, 13:27   #13
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kypros eller Mallorca?

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Pleier det ikke å være fint/varmt vær på mallorca?

Det er mindre stabilt enn Kypros. Du kan risikere nokre dagar med overskya på Mallorca og til og med ei regnbyge eller to i løpet av to veker. Sjansen for det på Kypros i juli er omtrent null, men så er det til gjengjeld veldig varmt. Temperaturen på Mallorca i juli passar meg bedre.

Eg har vore to gangar på Kypros og to gangar på Mallorca.
På Mallorca budde eg første gang på Sunwing Cala Bona og andre gang på Sunwing i Alcudia. Sunwing Cala Bona er eit veldig bra hotell, men har litt dårlig beliggenhet med lang veg å gå til fin strand. Sunwing i Alcudia har perfekt beliggenhet, men var for svært og støyete. Det gjekk nesten ikkje an å snakke i buffet-restauranten om kvelden. Måtte rope over bordet. Det hadde nok samanheng med at hotellet er veldig stort og at det var fleire barn enn voksne på hotellet. I tillegg var det iskaldt i barnebassenget, så ungane orka ikkje å bade der. Men stranda i Alcudia er veldig flott!
På Kypros har eg budd både på Sunwing og på Star Tour sitt Blue Village anlegg i Ayia Napa (Callisto). Der likte eg Sunwing best. Begge hotella ligg like ved Sandy Bay-stranda som er veldig barnevennlig. Eg syns faktisk at Sunwing på Kypros er bedre enn begge Sunwing-anlegga på Mallorca. Fin beliggenhet ved stranda og med gangavstand til sentrum av Ayia Napa. Og no har dei laga nytt, flott Miniland sidan eg var der, samt nye leiligheiter med swim-out(som er svindyre).

Men om eg skal reise til Mallorca eller Kypros ein gang til trur eg at eg vil styre unna både Alcudia og Ayia Napa og velge ein litt mindre ferieby. Syns det blir for masse støy og for masse folk!

Kunne tenkt meg å reise til Pafos på Kypros og Cala d'or eller Puerto de Pollensa på Mallorca.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat