Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 14:51   #248
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne er jeg spent på jussen i

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er vel rett - det er det at rett og lovlig krasjer totalt med forståelig og nødvendig.

Ja, sånn er det av og til. Og det er veldig mye lettere å diskutere uten å havne helt i vranglås hvis begge parter er klar over det du sier her. I tillegg til at det er greit å være klar over det dersom man reagerer emosjonelt fordi man har en subjektiv tolkning av situasjonen. (Det er ikke galt å være emosjonell, det er ikke det jeg mener - men det er veldig greit å være klar over at man er det når man er det.)

Til det med å hente ungene på fest - hvis mannen din bruker øks for å komme seg inn i festlokalet og hente dem, så antar jeg at det kan komme en siktelse basert på det også, jeg. (Men kidnapping tviler jeg på at det kan kalles når man henter umyndige barn fra en fest, selv om det måtte være mot deres, eller vertskapets, vilje.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat