Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-23, 09:45   #109
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.546
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Har Birkenstock Arizona (fargen Habana), og disse, fra Stockholm design group, kjøpt i fjor på Eurosko (det står "sandalnyhet" på nettsiden, men de hadde dem i fjor altså ). Også har jeg et par slike fra Ten Points, som jeg bruker til å fjonge meg når det passer med stilen.

I tillegg har jeg diverse sports-/tursandaler fra Teva og Keen, som jeg har hatt i mange år, og noen Havaianas. Tror ikke jeg trenger å kjøpe noe nye nytt i år.

Ble visst nye sandaler likevel ... De fra Stockholm design ble ødelagt i ferien (dvs jeg tror jeg skal greie å fikse dem, men sånn hvis jeg trenger en unnskyldning), så i går kjøpte jeg disse, fra Pavement, på halv pris hos Companys. https://www.zalando.no/pavement-tayl...1a03i-b11.html

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-07-23 kl 10:29.
My er ikke aktiv   Svar med sitat