Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-11, 12:31   #35
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Julegardiner?
Er ikke det det samme som å ha persiennene helt nede så lenge det er dagslys, og så heise de halvveis opp etter mørkets frembrudd, og satse på at julestjerna blir hengt opp før julaften så det blir litt julete lys i dem?

Jeg hadde forresten tenkt til å være med i den første tråden. Men da jeg ikke engang orker å gå inn i den for å lese hva jeg sikkert skulle ha tenkt på, og siden jeg ikke vasker skikkelig hver uke engang og definitivt ikke nedvask til jul, så tror jeg egentlig jeg hører til her.
Dessuten er det ikke sendefrist på julepakker før 16.desember, det er jo et hav av tid til. Det sa de nemlig på radioen.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat