Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-19, 13:02   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning i skyvedørsgarderobe

Jeg syns trådkurver er veldig greit. Jeg bretter det meste Marie Kondo-style på høykant, da får jeg god oversikt. Og fordelen med trådkurver når man er liten er at man også ser oppi dem under i fra.

I tillegg tenker jeg at det er litt mer hygienisk, når det ikke kan samle seg støv (eller pelsbiller) i skuffen.

Vår pax har for øvrig ikke dobbel skillevegg inni, den har en bare. På ene siden har vi skuffer, på andre siden en blanding av skuffer, hyller og hengere. Men da er jo hele skapet fra Pax. Skulle det vært en egenbygget modul er det mulig å skru fast systemet direkte på egne vegger, man må ikke bruke hullsideveggen fra IKEA. Men det gjør det lettere, selvfølgelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat