Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-17, 12:14   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stopping av tøy og albuelapper

Jeg vil slå et slag for å stoppe tøy som ellers er helt brukbart.

Jeg har noen kashmirgensere som er noen år gamle, og har fått hull på albuene. Resten av genserne er helt i orden, og jeg syns det er for ille å kaste dem. Jeg har stoppet andre hull i liknende gensere, men det er jo ikke så lett med de helt tynne ullgenserne.

Hva ville dere gjort med albuene? Skinnlapper blir for tykt for den tynne genseren, og jeg er redd for at sømmen skal gnage i stykker kashmiren. Strikke albuelapper, kanskje? Men hvordan strikker jeg så tynt uten at det blir for luftig? Jeg strikker ikke spesielt stramt, dessverre. Hekle kanskje?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat