Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-12, 10:37   #24
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Min eldste var bare 3 da vi gikk fra Sognsvann til Hammeren, via Ullevålseter. Det tok hele dagen, men unger kan gå kjempelangt, så lenge de er motivert og får påvirke tempo.

Vår snart fireåring er for lengst ute av vogn og hadde blitt skikkelig fornærmet dersom vi tok med vogn til henne. (Jeg spurte henne nå og hun bare himlet: Eg ekkje en beibi, mamma!) Vi kunne kanskje tatt med en ergosele, hun er liten og lett, hvis vi av en eller annen grunn måtte skynde oss veldig. Løpe fra en terminal til en annen med svært knapp margin eller noe sånt.

Men ut fra det som beskrives i HI, så ville jeg droppet det. Friske unger kan gå 1 km.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat