Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-20, 15:21   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den aller beste stavmikseren

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg stemmer også for Braun multi-ettellerannet, det har jeg på hytta og den funker som en kule. Hjemme har jeg Bosch, og den er jeg også forsåvidt fornøyd med, spesielt siden den har liten og stor "foodprosessor" inkludert, så den er veldig allsidig.

Jeg har foodprosessor-tilbehør til min Braun multi-ettellerannet (multiquick?). Den kom med en stor beholder med både rivjern til råkost ost m.m., og stor kniv, som jeg bruker blant annet til å male brød/kjeks/nøtter/mandler til kaker o.l., og en liten hakkebeholder med kniv, som jeg bruker til å hakke løk, hvitløk, chilli, urter m.m. I tillegg følger det med en ballongvisp, som det går fort å lage krem med (og dalgona-iskaffe, for 15-åringen), også selve stavmikseren selvsagt. Alt dette brukes veldig ofte, jeg er veldig fornøyd og skjønner ikke helt hva jeg gjorde før jeg hadde dette.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat