Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-20, 01:01   #12
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.878
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags sovepose har du? Fornøyd?

Jeg har en Ajungilak Island Twin dunpose med dypgrønt ytterstoff og knall oransje innerstoff som jeg fikk i konfirmasjonsgave i 1986. Den veier ikke så mye, men kan ikke akkurat påstå at den tar liten plass. Det hjalp å kjøpe kompresjonspose. Posen er supergod og mer enn varm nok til 3-sesongsbruk. Jeg/vi har også en nyere Helsport og ungene har fiberposer fra Mammut Ajungilak, men de gangene de er på tur uten meg, så slåss de om min sovepose fordi det er dun og den er både varm og behagelig.

En venn av meg som er en langt mer avansert turgåer enn meg, kjøpte en gammel Ajungilak dunpose på en bruktbutikk for et par hundrelapper, fikk den renset (tror han betalte 500 for det) og var supertilfreds med et godt kjøp.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat