Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-15, 22:11   #293
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

OK, da beklager jeg. Akkurat i dette tilfellet synes jeg at det blir vanskelig/rart å mene noe privat, men gjøre noe helt annet på jobb. Jeg tenker at man skal ha et ganske kjipt elevsyn om man mener at flinke elever skal holdes nede/ikke bli trodd (slik jeg opplevde mjks uttalelser) og et kjipt elevsyn vil gi seg utslag i en lærerjobb, i en eller annen form. Men, for all del, det finnes selvsagt en del ting jeg himler litt over privat der jeg uansett må ta på meg "proffmasken" og ta alvorlig på jobb. Slik tror jeg de fleste av oss har det innimellom.

Jeg tror ikke du misliker flinke unger heller altså.

Sutrete foreldre derimot? De er du vel omtrent like glad i som jeg er.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat