Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-22, 15:13   #148
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.420
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Synes du hadde en lang liste My. . Jeg var for rask, ser at Pelle også har skaffet seg lokale.

Jeg var i velferdskomiteen på jobb et år, og hadde ansvar for blant annet å arrangere høstfest, blåtur og julebord. Så jeg ble ganske orientert om selskapslokaler etter hvert.

Glemte Sparebank1-hytta i Granåsen, der hadde vi julebordet det året, det var faktisk ganske fint. Men en lang periode nå utover vil det nok være mye byggeaktivitet og ikke så hyggelig rundt der kan jeg tenke meg, siden hele skianlegget skal oppgraderes til ski-VM i 2025.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat