Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-22, 14:53   #146
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Noba, du fikk lokale? Hvis ikke tror jeg My glemte Jonsborg på Jonsvatnet. Plass til 100, handikappvennlig og lyd/bilde.

Pelle, har du sett Kulturhuset Stabekk kino? Kun medbragt mat. Det samme med Jar Isforum.

Vi kunne ha stort selskap hjemme takket være godt vær og en hage med mange utemøbler. Krysser fingrene for gjentagelse neste sommer.

Jonsborg ja! Der har jeg vært på fest en gang, for mange, mange år siden. Ja, det er jo mange flere selskapslokaler i byen da, så jeg mente ikke å sette opp en uttømmende liste, bare slengte ut de første jeg kom på. Det er vel flere av de store gårdene/lystgårene som også leier ut lokaler. Som Ferstad, Kystad, Louiselyst, Berg prestegård og sikkert mange flere.

Ellers skriver Noba i innlegg #135 at de har bestilt lokale.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-01-22 kl 15:09.
My er aktiv nå   Svar med sitat