Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-21, 10:00   #918
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

( og skal vi dømme etter smertene har jeg DRIGRE lårmuskler allerede )

Jeg er ganske sikker på at du har DIGRE lårmuskler. Du må huske at de musklene har bært kroppen din rundt i mange år, og det var skikkelig mye kropp å bære på.

Jeg trente med PT en stund mens jeg fremdeles var skikkelig overvektig. Det var jo ikke imponerende hva jeg fikk til, men når jeg gjorde øvelser som BARE gikk på lårene (slik at jeg slapp å løfte min egen kropp i tillegg) så ble PT-en helt satt ut. Han fikk det ikke til å stemme. Jeg var jo plutselig skikkelig sterk. De lårene var jo vant til å jobbe mye - hele tiden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv