Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-21, 00:09   #908
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den krystallkulen min slo til fort! Les formaningen min og hør etter!

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Floksa, jeg har funnet ut at jeg elsker å løpe. MEN: Jeg kan ikke løpe lenger, på grunn av at jeg ikke blir kvitt skadene fra første gangen jeg begynte å løpe. Opplegget mitt var omtrent som ditt, toppet med styrketrening og null tøying.

Hør på Polyanna. : pekefinger: Det finnes mange gode "Fra sofaen til 5 km" programmer som vil gjøre deg til en god løper. UTEN skader.

Sånne som dette?

https://iform.nu/trening/loping/halv...or-nybegynnere

Og stoppe på uke 15?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Du skal ikke skrive morsomme ting i gruffetråden. Telefonen blei spruta ned av vannet jeg ikke rakk å svelge.

Jeg har nettopp falt ned i senge fordi jeg ikke kan bøye knærne fordi lårmusklene ( og skal vi dømme etter smertene har jeg DRIGRE lårmuskler allerede ) verker noe infernalsk. Så jeg tror ikke jeg går tom for gruff med det føreste. Og den stuttjukke bikkja prøve å snu. Han synes dette er et utrolig urimelig konsept.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv