Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-21, 21:31   #901
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Ikke si det engang. Min flytter om en uke. Jeg orker nesten ikke tenke tanken.

Ungdommen selv gleder seg vilt, så alt er nok som det skal være.

Når Storesøster flyttet ut som 16-åring, opplevde jeg nesten en slags krise. Kunne plutselig begynne å gråte ukontrollert og var skikkelig lei meg hele sommeren i forkant. Det tok flere år før jeg ikke brøt helt sammen hver gang hun dro eller vi sa hadet ved levering på skolen hun gikk på. Det ble liksom bildet på at en epoke var over :klamrer meg til lillebror:

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv