Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-19, 21:23   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Vis jeg ikke fikk skru til en mutter av forsikringsselskapet mitt tror jeg faktisk jeg hadde bytta forsikringsselskap. Det høres helt skrudd ut å kreve. Helt greit at vi ikke kan legge opp rør og strøm selv, det er en helt annen greie. Men å montere en oppvaskmaskin er lettere enn å sette opp en iPhone.

Tipper forsikringsselskapene som krever rørlegger for montering tar med i regnskapet at kostnaden for og konsekvensene av vannlekkasjene og skadene som kan oppstå hvis oppvaskmaskinen blir montert feil, er hakket større enn kostnaden for skadene om man ikke setter opp iPhonen riktig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat