Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-20, 11:39   #60
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Jeg sitter og tenker sommerferie nå, og får litt Titanic-vibber av meg selv. Surfer rundt på reisesider og ferietilbydere - mens jeg holder vissheten om at Coronaviruset kommer til å gjøre endringer i min hverdag, på en armlengdes avstand.

Tipper ignorans hos oss alle kommer til å gjøre at denne virusrunden blir mer alvorlig om omfattende enn den behøvde å vært. Vi er så vant til å gjennomføre planer og gjøre som vi vil, at dette viruset kommer til å spre seg unødvendig raskt også i vår del av verden. Coronasmittede tenker jo helt likt som resten av oss andre...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat