Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-21, 14:46   #40
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [8. mars] Erna vil ha flere barn - hva skal til for din del?

Mannen min har to barn fra før og det er 20 år mellom hans eldste og yngste og han var fast bestemt fra starten av vårt forhold at han bare ønsket et barn til (eller i utgangspunktet var han ferdig med flere barn, men han skjønte at jeg en gang ville ha barn). Nå er det nok han som gruer seg mest til at Herremannen flytter ut. Jeg hadde super graviditet IG fødsel så det satte ikke noen stopper heller.

Så feil (men uansett så riktig) mann for min del. Vi vurderte å adoptere når vi bodde i USA og da få et søsken til Herremannen som var ganske lik på alder. Herremannen var da 7 år. Vi fikk bare lov å adoptere et fysisk eller psykisk handikappet barn (ettersom vi ikke var amerikanske statsborgere), men det var mange barn som trengte nye hjem og jeg syns det er litt leit å ikke hå videre med det.

Ellers har det ikke vært noe som AS Norge kunne ha gjort for at vi skulle ha fått flere barn.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat