Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-10, 11:50   #155
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det ligger i en sidegate til Markveien på Grünerløkka, altså handlegata nærmest elva. Hvis du starter ved eventyrbrua og går oppover, skal du ta inn til venstre ved pizzarestauranten Villa Paradiso. Da er du i det øverste hjørnet av parken Olaf Ryes plass. Inn i den lille gatestubben ligger både Berlin Texaz og butikken Blossom, som har godt utvalg i merker som Cream og Container. Det var fortsatt en del salg der også.

Nå kjente jeg at du har LITT vel optimistiske tanker om hvor godt kjent jeg er i Oslo.
Jeg kan sentrum og Carl Johan, og da jeg, Karamell og Haugtussa var i Oslo på shopping tok vi taxi til Bogstadveien.
Men jeg kan jo sikkert søke opp og finne et kart eller noe.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat