Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-18, 13:19   #42
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: EM i håndball 2018

Karoline Dyhre Breivang savnet jo noen som tok ansvar i går.

Jeg synes de bærer preg av å være et lag som ikke har spilt så mye sammen.

Så savner jeg Marit Breiviks ro, og trygghet og optimisme selv om man ligger under.


Mia Hermansson Høgdahl virket kjempestresset og engstelig under intervjuet i pausen, og når det skinner igjennom at hun er så stresset, kan jeg skjønne at spillerne begynner å tvile.

Jeg synes liksom han Thorir ikke får til å gi så mye optimisme og tro på seg selv, i hvert fall ikke det jeg ser i timeoutene.

Kapteinen på Norges lag hadde jo også en dårlig dag i går. Virker som ingen av spillerne går foran og sprer optimisme og trygghet i laget, liksom.

Selv om jeg hadde håpet Norge var bedre, synes jeg det er litt bra at det er nye lag som kan slå oss, som for eksempel Tyskland og Romania. Tror sporten har godt av det.

Lurer på om det kan være på tide med nye krefter på trenersiden nå? Men laget er vel preget av mye skader, og at for eksempel Nora Mørk ikke er med.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat