Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-24, 15:36   #59
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.895
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Og ikke nok med tv, men nettavisene er jo også fulle av kjendisstoff. Samlivsbrudd, hvem som er gravid med hvem osv osv. Jeg, som lever i min egen lille verden og knapt vet navnet på andre kjendiser enn kongefamilien, bryr meg katta om hvem som ligger med hvem, gifter seg med hvem osv. Det er så totalt uinteressant! Men folk liker det jo tydeligvis siden det er mange slike saker hver eneste dag i nettavisene.

Så kan vi jo ta med Instagram, Snapchat, Tik-tok og alt slikt som også ser ut til å være fulle av såkalte kjendiser og deres gjøren og laden. Jeg bruker disse sosiale mediene lite, men dumpet forleden innom en snapgreie med en tydeligvis kjent dame som sminket seg, laget frokost og ryddet kjøkken og stue, alt mens hun bablet om hvilke løsnegler som sitter best, hvilke tights som ga henne finest rumpe og annet totalt navlebeskuende. Iflg mine døtre som er langt mer oppdatert på slikt, er hun superkjent og lever av å snakke om slikt dagen lang. Kjære vene for en verden!

Lhi-My er ikke aktiv