Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-12, 10:12   #174
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan får dere tid til å gjøre rent?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Gud så frekt! Jeg har sldri hørt noen si noe sånt, og jeg tror jeg hadde ledd høyt og lenge hvis det hadde skjedd. Viktig å pusse vinduene? I svarte. Hvorfor det? Viktig??

Hva svarer du henne, forresten? Ikke finn deg i det eller jatt med, tenker jrg. Håper du utfordrer henne litt.

Jeg finner meg i. Bakgrunnen er at hun har brutt kontakten med sin mor og sin søster, og jeg føler derfor at hun kan finne på å bryte kontakten med oss også. Det unner jeg ikke barna mine som er veldig glade i bestemoren sin. Så jeg jatter med og sier av og til høflig fra om at "vi ikke prioriterer akkurat det så høyt nå for tiden."

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er aktiv nå   Svar med sitat