Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-19, 19:23   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?

I hverdagen må vi hale hundene opp og ut. De står opp, blir sluppet ut for å tisse i hagen, får frokost og får være i hagen litt til før vi drar på jobb. Den som kommer først hjem, slipper dem ut igjen - og så får de enten tur da,, eller etter middagen som de spiser rundt 1800. Vi er ute i alt fra 30 til 90 minutter. Nå sitter jeg i sofaen med en sovende hund ved siden av meg - på kveldstid liker de å sløve rundt sammen med oss etter turen sin. Noen ganger trener vi litt på små kunster og så grer jeg dem hver 2 - 3 dag - stort sett også på kveldstid. VI tar en kjapp tissetur i hagen før sengetid.

I helgen tar vi også langturen en gang på dagtid. I sommerhalvåret er vi mye ute i hagen og da er de ute hele tiden. På hytta er de ute fra morgen til kveld - sammen med oss.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat