Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-07, 20:52   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Jeg anser henne jo ikke som en vesentlig del av monarkiet lenger jeg da. Hun er vel nummer 4 i arverekken, og omtrent like relevant som Prinsessee Ragnhild og Astrid var i min barndom.....

Jeg vil si kongefamiliens slektninger i Brasil og deres virksomhet for meg er langt værre enn engleprat, men omtrent like relevant.

Nei, det er en annen sak - de er ikke relevante i det hele tatt, ettersom de ikke har (og aldri har hatt) arverett til tronen. Det er riktignok lite sannsynlig at Märtha skal ende opp som dronning, nå når Håkon har fått to barn, men helt umulig er det ikke. Ingen av Brasil-gjengen står i fare for å bli statsoverhoder.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat