Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-17, 14:03   #59
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Den beste 17.mai ever var da jeg hadde smuglet med meg et fenalår til Irland (mens det var importblokkade pga. stort utbrudd av den der klovsyken), som jeg og en annen norsk tok med oss på nærmeste pub og satt der og spiste og drakk hele dagen. Til vi sjanglet sjarmerende hjem mens vi sang nasjonalsangen og lignende.

Enig med Blå.
Vi har det egentlig kjekt med å invitere familie og venner til brunch før skoletoget, og er lykkelig for at vi aldri innførte hovedprosesjonstogsgreier som tradisjon, men jeg klarer meg uten tog i pissregn og stiv kuling.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat