Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-17, 13:11   #50
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Omtrent som meg altså. Jeg er fornøyd så lenge jeg slipper å være ute i alt maset, og det trenger jeg ikke mer, siden alle tre er store og/eller har flyttet. Jeg blir veldig sliten av store og masete folkemengder, og setter pris på å roppe litt hurra for meg selv i stua. Pavlova blir det ikke uansett hvor mye ungene skulle tigge, men ønsker de vennefrokost eller noe, så er huset åpent for bruk.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, det er noe med det, altså. Lurer på om det er introverten i meg som lider litt ekstra akkurat denne dagen - og på nyttårsaften.

Jeg feirer ikke nyttårsaften heller. Kunne ikke ramle meg inn å feire noe som innebærer å holde seg våken til midnatt.

Men jeg feirer fjelltopper, fint vær, oppdagelsen av en ny gatekunst, julaften, åpninga av Tour de France og en drøss med andre ting, da. Feiring skal være moro.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat