Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-20, 15:17   #56
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kotyme i kassakø

Før var jo hurtigkassene på IKEA for de som hadde maks 10 varer, mens nå er det nesten bare hurtigkasser og én eneste betjent kasse (på Furuset i hvert fall), så det har jo skjedd en endring.

Personlig skjønner jeg ikke helt hvorfor man tenker så mye på køståing, selv ikke når det åpnes en ny kasse. Men det er kanskje fordi jeg nesten aldri handler, her kommer Kolonial med maten én gang i uka, også stikker jeg innom den lokale frukt og grønt-butikken for frukt og grønt, og innom Meny for brød.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat