Tråd: The Ordinary
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-22, 00:00   #17
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.457
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: The Ordinary

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Samtidig litt uenig. Man kan jo fint bruke denne hyalaronsyren under en krem fra et annet merke for å booste fuktigheten litt. Og jeg kan fint bruke glycolsyretoneren for exfoliering uten bruke noe annet fra The Ordinary samtidig. Jeg bytter litt på om jeg hvilke syrer jeg bruker og passer på å ha helt syrefrie dager for å ikke slite ut huden. Rekkefølgen er vel litt det samme uavhengig av merke? Rens, toner, serum, krem?

Såklart kan du bruke den sammen med andre mer «komplette» merker for å booste. Jeg tenkte mer på at dersom du bare bruker The ordinary, trenger du flere av deres produkter før hudpleien blir komplett.

Rekkefølgen jeg snakket om gjaldt også for om man velger bare the ordinary. Da trenger man ofte flere uilike serumer for å få alt huden trenger. Og da er det bestemte rekkefølger for når de ulike serumene tas på. Som det jo også er for koreansk hudpleie hvor man ofte bruker to-serumer/emulsjon etc. etter dobbeltrens og toner og før fuktighetskrem og spf.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat