Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-08, 11:19   #33
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal kjøpe kamera

Fy flate. Dette gjør jeg ikke en gang til.

Dro opp med godt mot.
Allerede ved avkjøringen mot Karihaugen sto køen.
Ja, ja. Shopping-genet og tolmodigheten jobbet fint sammen.

Det gikk fint inn til parkeringen.
Kom ut og holdt på å ta kvelden. Laaang kø. Ved nærmere ettersyn så køen overkommelig ut og jeg stilte meg pent opp bakerst.
De slapp inn mange og tolmodigheten var fortsatt inntakt.
Men ikke så veldig lenge.
Etter ca. 45 min i køen slapp de inn ennå fler og jeg spurte en som sto på andre sisen av sperring for der jeg sto om hvor kenge han hadde stått i kø. Ihvertfall 2 timer, hvis ikke lenger.

Tolmodigheten slapp taket og ved en kjapp hoderegning og med omtrent samme fremgang i køen; regnet jeg ut ihvertfall to timer på meg i kø.

Ikke faen. Kameraet er ikke verdt det, Tv er ikke verdt det, jeg var trøtt og tissetrengt. Det jeg hadde tenkt å kjøpe med for Jåla var ihvertfall ikke verdt det.
Jeg snudde og dro hjem.

Nå har jeg kastet søppel i stedet og er trøtt som en dupp.

Sambo lurte på hvorfor jeg ikke hørte på han og lurte på om vi skulle ta en tur ikveld istedenfor. :ikke pokker:

Lurer kanskje det heller blir en dugnadspils med mine gode naboer istedet gitt.

Så her sitter jeg. Klok av skade og beundrer alle som gidder stå i kø i flere timer for el.varer.

Jåla: jeg har gått over til Telenor kl.09 i dag og glemte å sette i nytt SIM kort. Sikkert derfor du ikke fikk svar da du ringte.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat