Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-22, 12:09   #42
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste strykejern?

Er det noen nye erfaringer her, folkens? Jeg har nå lempet mitt udugelige jern over på studenten, og kan kjøpe meg nytt

Jeg lurer på om jeg jeg skal være crazybananas å kjøpe et sånt til 3000,-, for selv om jeg ikke stryker noe (les: minimalt) pr i dag så er det jo fordi jeg synes det gir tvilsomt resultat. Jeg kunne nok funnet på å begynne å stryke det ene og det andre Og, ikke truser altså, men topper og t-skjorter og sånt. Eller?

Tror ikke jernet Inagh m.fl har, selges lengre, men har helt sikkert kommet i ny og oppdatert modell. De to Tefal jernene finnes tror jeg. Men jeg tar gjerne i mot forslag i et litt lavere prissjikte også; fra 1000,- og oppover. Pris er ikke avgjørende for meg, jeg ser jo at jeg blir sittende med et jern i mange herrens år og da må jeg jo være fornøyd

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat