Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-20, 23:34   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg alt om turkjøkken

De andre jeg har er omtrent like dyre tror jeg. Den er veldig lite plundrete. Brenneren skrus direkte på gassboksen, og vips så er den klar til bruk. Den har også en liten bryter som lager gnist som antenner gassen (men lurt å ha fyrstikker i bakhånd). Det eneste man må huske er å bøye ut de fire sammenfoldbare "armene" på den toppdingsen (den til å ha under stekepanner etc) før man setter den på, ellers passer den ikke i "hakkene" den skal inn i (gir muligens ikke så mye mening når du ikke har den foran deg). Det er det eneste jeg har plundret med, første gangen jeg skulle bruke den. Var egentlig ganske åpenbart da, jeg var visst ikke helt med.

Det jeg har å sammenligne med er en Primus multifuel (bråker som et jetfly) en Optimus av "gamletypen", dvs en sånn boks som de har brukt i forsvaret i alle år (plundermania) og et Trangia spritapparat (trofast men tregt). Den største forskjellen er hvor fort det går å varme opp vann (når jeg vil ha kaffe så vil jeg ha det fort, og ikke vente en evighet på at vannet skal koke). Så bare det synes jeg gjør den verdt prisen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 30-03-20 kl 00:15.
My er ikke aktiv   Svar med sitat