Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-20, 23:00   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg alt om turkjøkken

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har et billig stormkjøkken av ukjent merke som fungerer greit nok. Men det er ikke spesielt solid, og stekepannen er temmelig ubrukelig, så jeg vil anbefale et stormkjøkken fra Trangia. Jeg kjøpte et brukt på Finn i gave til en kamerat, og det er mye bedre enn mitt. Lett og solid, og stekepannen virker. Ellers så bruker jeg rødsprit, og synes det fungerer veldig bra, og i tillegg er det veldig lettvint.
Gass og multifuel brenner er jo andre alternativer du kan se på. Det blir kanskje litt dyrere da. Kameraten som har multifuel brenner plundrer forøvrig alltid med å få gang på den.

Hva er fordelen med gass vs. sprit og omvendt? Jeg kan virkelig INGENTING.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat