Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-09, 11:55   #59
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har du smakt disse små steinbakte Margheritaene som selges på Ica? De er bare med tomatsaus og ost og koster rundt en tier per stk. Jeg synes de er kjempegode, og legger på masse grønnsaker, kjøtt og ost. Men det jeg liker best, om jeg skal ha en frossenvariant, er å kjøpe pitabrød og legge dem som de er på en stekeplate (ofte deler jeg dem i to på langs så det blir to TYNNE bunner) og ha på saus og fyll. Tar 5 minutter å steke. Noen bruker polarbrød, men det blir ikke like godt, det blir liksom så "bollete". Pitabrød smaker mer som ordentlig pizzabunn.

Ikke smakt de fra ICA, men tror jeg skal prøve pitabrød-trikset

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat