Tråd: Valget 2019
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-19, 16:10   #20
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valget 2019

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er fornøyd med ordføreren i kommunen min, men ikke så fornøyd at jeg stemmer direkte på henne (Ap). Venstresiden har fått til mye bra her i regionen, synes jeg, men jeg følger nok mest med på dem også. Jeg er en av dem som bejubler bommene, fordi det pr nå er den muligheten vi har til å ruste opp gang- og sykkelveier. Hver dag går jeg kilometer på kilometer med fortau som ikke fantes for fem år siden.

Jeg stemmer SV også lokalt, de har den skole- og miljøpolitikken som er nærmest meg.

Jeg er ganske enig med Blondie, men min stemme går til AP. Vi har en ganske ung, kvinnelig ordfører, og jeg må bare si at jeg syns hun har fått ekstremt mye dritt oppigjennom, til og med fra partifeller. Jeg er imponert over det hun har fått til, men jeg er jammen meg minst like imponert over at hun holder ut.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat