Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-15, 10:46   #223
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Nå bare spør jeg: Er ikke kresenhet noe man lærer av foreldrene og dermed kulturelt betinget? Barnedødeligheten grunnet kresenhet tror jeg er rimelig lav? Mange stammefolk har f.eks. smakløs grøt som måltider, og minimal tilgang på grønnsaker og kjøtt (for ikke å snakke om sjokomelk...) Jeg tror mine barn kunne vært kresne. De har vist tilløp til det. Men de får ikke lov.


"Får ikke lov å bli kresen". Jeg lurer veldig på hvordan du tenker at dette er noe man som forelder kan styre. Det er tydelig at du har barn som er enkle i matveien.

Jeg tror vi har prøvd det aller meste som er å prøve, vi behandler våre tre barn likt, men har altså to med genuin matglede som spiser det meste og ett ekstremkresent barn.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat