Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-21, 09:49   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et skikkelig bra og pustende regntøy til å sykle til jobben i?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg har regnbukse fra Black Diamond, med glidelås hele veien fra ankel og opp til midjen. Det er dameversjonen av denne. Jeg trekker den over vanlige klær, og det går helt fint. Den er også såpass tynn at det ikke hindrer bevegelsesfriheten. På overkroppen bruker jeg goretex-jakken min fra Norrøna.

Jeg endte opp med denne, faktisk! Skal hente den senere i dag. I tillegg kjøpte jeg en Filson Swiftwater tolags regnjakke på salg. Har ikke testet den, men den får gode kritikker, iallfall.

Så får jeg kassere Didriksson-regnsettet der buksen rett og slett gikk opp i limingen sist jeg skulle bruke det. Det er 13-14 år gammelt, så det får være greit.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat