Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-21, 09:59   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mattermos og salatbokser

Vi har ikke hatt ene enste matboks som har holdt fra barnehagen til dags dato, og eldste går i 7. Vi har mange som er i sirkulasjon da, og noen er borte. Disse som de fikk så mange av da de var små, med tegneseriefigurer på og en lukking som ikke holder noe, og et lite lokk som passet inni i alle fall før den fikk for mange runder i oppvskmaskinen, joda, noen av dem har vart med siden bhg og de er her, bare noen få er ødelagt, men de bukes helst ikke for lukkingen er jo lotto om den holder helt til skolen.

Å klare å ødelegge lokket på de sistemaboksene vi har ser jeg ikke helt hvordan skulle gå ved normal bruk, de finnes vel i forskjellige versjoner da, men.. ser det ikke for meg. Evt knekke en av de klipsene ser jeg, og definitivt MISTE en del, vi er god på dengslags, da...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat