Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-20, 18:09   #24
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville du gjort? Konfirmasjon og bytte av rom

Takk dere! Hadde tenkt å si nei, men synes det er interessant å høre andres mening uansett. Jeg kjente både på at jeg var urimelig siden de tross alt er flere, men også på irritasjon over at dette er en stor dag, whats in it for me? Folk går mann av huse år i forveien for å skaffe seg de lokalene de vil så jeg har jo min fulle rett til å bare si at jeg liker dette rommet bedre.

Jeg kan skjønne at hovmester spør for å være grei på en måte, men jeg skulle ønske at hun ikke gjorde det. Jeg argumenterte først med at vi ville ha runde bord og ikke langbord, men hun sa de kunne dele opp langbordet. På en måte en bagatell å henge seg opp i, men det blir absolutt ikke like fint og jeg synes vi har rett til å være opptatt av det også på denne dagen.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat