Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-20, 21:02   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Jeg er som Røverdatter en veldig privat person med enorme intimsoner, men følte veldig at disse ble mye mer utfordret da jeg bodde i hus enn nå som jeg bor i blokk. Jeg hverken hører eller forholder meg til naboer utover et lite hei når jeg en sjelden gang møter noen i oppgangen. Det skjer ikke hver uke engang.

Jeg har bodd i fire forskjellige områder i Oslo og i blokk alle steder og har alle stedene følt at jeg har mye mer privatliv enn jeg gjorde da jeg bodde i huset (som ikke var i Oslo).

For meg er det helt uaktuelt å flytte fra blokk, og mangelen på privatliv er en viktig grunn. Jeg savner både snømåking og gressklipping.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat