Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-15, 22:20   #8
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smaker svinekjøtt av og til motbydelig for deg?

Nei. Ikke synes jeg koriander smaker såpe heller. Min mor synes koriander smaker håndsåpe, at svinekjøtt smaker rånesperm, at lam smaker harskt sauefett osv.

Jeg er glad mat smaker godt.

Dette var jo interessante tanker;

Sitat:

Døra til en helt ny forståelse av luktesansens virkemåte og betydning er åpnet.

I framtida vil vi kanskje kunne koble ulikheter i evnen til lukt og smak til både fedme og sykdommer. Muligens gir noen typer reseptorer en mye større nytelse, for eksempel i møte med søtsaker, enn andre? spekulerer Egelandsdal.

- Kanskje går det galt når mennesker med visse typer reseptorer blir eksponert for et helt uvant kosthold.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 30-07-15 kl 22:28.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat