Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-09, 14:06   #227
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Knerten!
Nå husket jeg kaoset ditt fra sist jul.
Vi har litt samme tendenser her i huset, jeg tror ikke jeg turte å skrive om det i fjor og nå vet jeg ganske sikkert at min svigerinne er herinne på forumet også.. men shit, nå har de brutt opp og flyttet fra hverandre så jeg regner heeeelt sikkert med at vi får all julen hos oss... som vanlig.

De anskaffet hund i januar og den har fortsatt ikke "lært" å la være å tisse inne og de lar den hoppe opp i sofaer og senger så jeg vil ikke ha den herinne før de har lært den å la det være så derfor kommer den heldigvis ikke inn i huset så ofte. Men på julaften må den vel kanskje få være med?! Kanskje jeg skal si at den må ligge i gangen??!!
Så da blir nok vi 11 stykker tilsammen på julaften

Det går nok greit bare at vi er så mye sammen alle sammen i julen så jeg føler allerede at det er krise. Vi har pleid å samles 2.juledag + at Storebror har bursdag den 29 men en ting som er veldig klart er at vi ikke skal være sammen på nyttårsaften, noe vi også pleier å være....

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat